tirsdag 23. juni 2009

Over og ut!

Nå er jeg endelig ferdig med 3 år på Kristiansund Videregående !!!! HURRAAAAAAAAAAA :)
Hadde avslutning i går, først i kantina på skolen med utdeling av vitnemål, kakespising og tale fra rektor, deretter dro klassen på Peppes Pizza og koste oss. Vitnemålet er jeg ganske fornøyd med, kan egentlig ikke si noe annet.
Noe jeg derimot ikke er fornøyd med er Peppes Pizza i Kristiansund... Men det får så bare være. Har ikke store planer om å dra dit å spise flere ganger uansett.
Kommer til å savne klassen min da, vi har vært en skikkelig bra gjeng, og fått god kontakt alle mann. Håper vi klarer å holde kontakten. Takk for en koselig kveld i går isåfall :)

I dag dro jeg hjem på Smøla, fordi jeg hadde tannlegetime. Jeg var akkurat kommet meg på hurtigbåten, og den var lagt fra kai da de ringte fra tannlegekontoret og sa at det var datakræsj der, slik at jeg ikke kunne komme likevel. Og jeg som hadde mannet meg opp til denne dagen! (Tannlegeskrekk sa du??) Jaja, får se om jeg heller bestiller meg time i Kr.Sund.
Det ble isåfall St.Hansfeiring på Austsmøla i dag da, sammen med mamma og pappa, samt masse folk fra rundtomkring her på Rokstad. Det var koselig :)

I morgen drar jeg inn til Kr. Sund igjen, da har jeg store planer om å vaske og rydde leilighet, så blir det vel en tur på jobb på kvelden en gang.

1 kommentar:

ina sa...

Sv: Takk for det! Ja, jeg har den klumpen i halsen selv. Men, det går seg nok til etterhvert. Med bil er det rett under 3 timer, men med buss (som vi kommer til å ta) er det nesten 4 timer. Litt langt, men ikke så langt at man ikke klarer det:)