fredag 12. juni 2009

2 x Springsteen, og vel overstått eksamen!

Her har det vært masse følelser i sving på få dager! Som jeg skrev, tirsdag dro vi (Jeg, Dagfinn, Hanne, Lars, Hugo og Øystein) til Bergen for å få med oss 2 x Springsteen på Koengen. Det var to utrolige konserter, den første kvelden sto vi kjempelangt fremme, og fikk sett The Boss på nært hold! (gurimalla, kjekkere 60 åring finnes ikke!) Bruce holdt det i gang i 3 timer, og vi fikk alle godlåtene!

Dagen etter, altså onsdag, fikk jeg beskjed om at jeg kom opp i norsk muntlig. Skuffelsen ble et faktum da jeg fikk temaet modernisering, noe jeg følte jeg ikke hadde peiling på. Mens de andre dro på akvariet, satt jeg inne å leste, og følte en smule synd på meg selv ;) Men jeg visste jo lenge før jeg dro til Bergen at jeg kom til å komme opp den dagen, så det var jo helt ok, egentlig.

I 18 tiden var vi på vei til å dra fra hotellrommet, da brannalarmen gikk over hele hotellet. Jeg er livredd alt som har med brann å gjøre, og sprang ut nødutgangen. Da jeg kom ut kom flere brannbiler og politibiler i stor fart. ACTION med andre ord! :p Det viste seg å ikke være noe stort, hørte rykter om at en tappekran hadde gått varm. (folk i Bergen er øltørste)

Men konsert ble det også onsdagskvelden, og det var også en kjempeopplevelse, selv om jeg mener tirsdagen var hakket bedre. Men hva gjør vel det? Poenget er at begge kveldene var uforglemmelige, og et minne for livet!
Føler meg ganske heldig som nå har vært på 4 Springsteenkonserter under 1 år! Jepp, påvirka av Dagfinn sa du? ;) Er bare glad han fikk opp øynene mine for denne musikken, og ikke minst, denne entertaineren! For det er det han er, en skikkelig entertainer :)
By the way :Førstekonserten fikk terningkast 6 !!! :D



Kom hjem fra Bergen i går kl 13, og fra den tid satt jeg i ett strekk på kjøkkenet, helt fra meg av frustrasjon fordi jeg følte eksamensoppgaven gikk så dårlig. Jeg var nervøs til de 1000, jeg skalv, var kvalm, og grudde meg virkelig til i dag! Ringte mamma i vill panikk, og fortalte hvor redd jeg var for å stryke. Stakkar mamman min, fikk vel nerver hun også. Men mamma trøsta meg og forsikra meg om at dette kom til å gå så fint. Søstersen var innom med energidrikk til meg (ja, jeg er heldig som har henne!) og jeg tømte innpå for å klare å holde meg våken til langt på kveld, og da kl var 01 ble øyelokkene for tunge. Sov til kl 06 i dag mårrest, da sto jeg opp for å lese mer. Kl 11 gikk jeg inn til eksamen, og en halvtime etter kom jeg ut, lettet over å være ferdig, men fortsatt nervøs. Måtte vente 30 min på karakteren.
Det ble ståkarakter ja, for å si det slik :) Jeg fikk 5, og var overlykkelig :)
Nå er jeg så godt som ferdig med Kr.Sund vgs, kun to skoledager igjen, men de består vel av bare tull sikkert, rydding og innlevering av bøker.
Er heldig som har hatt en så tolmodig kjæreste, han har sittet og trøsta meg, og oppmuntra meg hele veien! Har desverre den uvanen at når jeg først har kommet inn på den negative tankegangen, er det vanskelig å få meg ut derifra! NÅ ER JEG FERDIG MED VIDEREGÅENDE !!!!

HURRA FOR MEG !!!

2 kommentarer:

Søtsak sa...

Grattis! ;)

FrkKoffein sa...

Nevner ikke du hun søte snille venninen din som kom og trøstet deg, og hjalpt deg, huh? Steike! Snakk om å være takknemlig ;P