lørdag 6. juni 2009

Music, makes the people come together

Deilig å sitte oppe å bare høre musikk til langt på natt. Ja, det er nemlig langt på natt for min del! Men skitt, jeg har da fri i morgen :) Tenkte da å dele noe av musikken min med dere, i form av Youtube videoer... Mest gammel musikk, men jeg synes isåfall det er bra da :) Mamma og pappa har alltid hatt masse forskjellig musikk i cd-hylla si, derfor har det også blitt slik at også jeg har en veldig variert musikksmak ;)
Først ute er Nickelback - Far Away


Sie Gubba - Sånn e live. De kommer forresten på Smøla i november! :)


Olsen Brothers - Fly on the wings of love


Pink - U & Ur Hand


Rihanna - Umbrella. Minner meg om 14 late dager på Kreta sammen med mamma, pappa, tante og Kristin :)


Roxette - It must have been love. Ikke fordi jeg er full av kjærlighetssorg, tvert i mot, men fordi sangen er råååfin, og det er også filmen Pretty Woman der denne spilles!


Husker dere S club 7 folkens?? Først og fremst musikken, men det gikk også en tv- serie om de for mange herrens år siden?


Og en skikkelig godlåt til slutt! Denne slår alltid an på party til meg isåfall :p
Roy Orbison - Pretty Woman


Fant dere noe som falt i smak? Dette er altså noe av musikken jeg har sittet å hørt på i kveld da :p Nå er klokken halv 2, og det er på tide å finne senga mi ;)

1 kommentar:

Søtsak sa...

Sie Gubba e definitivt bæst! :)