onsdag 3. juni 2009

Ikke lenge igjen!

Nå er det 6 dager til vi to reiser til Bergen,











sammen med disse to :













Og denne karen til høyre, samt en annen kollega av Lars og Dagfinn skal også være med!







Vi skal se denne deilige mannen








Synge blant annet denne utrolige kule låta:


Det blir nok litt shopping, og kanskje en slik:








Men for meg blir det nok mest sannsynlig slik:












I og med at jeg får vite hva jeg kommer opp i på onsdag kl 10, og skal ha eksamen på fredag, dagen etter vi kommer hjem fra Bergen...

3 kommentarer:

Marie sa...

Missunderlig? Neeeei....
Eller jo litt.

Forresten MYE!
Kos dere!

Margit sa...

Jeg og vil på konsert :p
Selv om jeg bare vet om et par sanger:p Menmen, du får nok kost deg MASSE selv om du må lese litt;)

Carinaslilleverden sa...

God tur!:)