tirsdag 9. juni 2009

Klar for tur, tror jeg!

I dag reiser vi til Bergen. Flyet går om ca 2 1/2 time, og jeg klarer omtrent ikke å sitte i ro. Ja, jeg er reisesyk !!!
Prøver å ignorere de tankene i hodet som sier "faan Ingrid, går det an å være så dum? Du burde holdt deg hjemme, møtt opp på skolen og fått utdelt eksamensoppgaven din".
Men neida, slike ting ordner seg, vi har da internett og mobiltelefon, oppgaven kan jeg få via mail, og alle skolebøker er pakket ned, så eksamensforbredelser kan vi liksågodt gjøre i Bergen som i Kr.Sund... Ja, det er isåfall det siste her jeg virkelig prøver å tenke på, men....
Faan, nervøs sier du??? JA !!! Vær så vennlig, kryss fingre for meg! Jeg vil nemlig komme opp i matte eller engelsk! Naturfag, norsk og historie er de 3 andre fagene jeg kan komme opp i. Får vite det i morgen kl 10 !!!!
Men, nå skal jeg pakke ned dataen, den må også være med på tur, siden den trengs til eksamensforberedelsene. Så skal jeg mase litt på Dagfinn, for jeg vil dra på Kvernberget NÅÅÅÅ !!! Liker best å være tidlig ute nemlig!

2 kommentarer:

Søtsak sa...

Kos deg masse på tur, og lykke til med eventuelle eksamener! ;)

Margit sa...

lykke til med norskeksamen da :) Går så bra så :)