torsdag 4. september 2008

Mamma Mia!

Torsdag 4.sept kl 21:30
I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream



Jeg har ikke sett en så BRA film på, ja, aldri?
Måtte ha med teksten til
"I have a dream"
siden det er åpningssangen på filmen,
og sangen er jo helt
nydelig!
(og hvis jeg kommer så langt å
ta oppfordringa fra søstersen

om å lage ukas spilleliste, så blir den nok med der!)
Nei Margit, må si jeg var litt skeptisk,
du snakka så veldig bra om denne filmen,

og jeg må si jeg ikke trodde helt at den var
så bra som du sa! Men, jeg legger meg

helt flat, filmen var genial den!
Muuulig jeg må vei å se den en gang til (a)

(bloggen min klikka!?)


6 kommentarer:

Margit sa...

oooooog avslutningssangen (på et vis)... :)
hehe:) æ sa jo det!!! ;p men må sei at æ va litt skeptisk sjøl når maren drog mæ me på den... men vart hellig overbevist æ å ja... den ska kjøpes på dvd, og den ska sjåast MINST lik mang gång som Dirty dancing2 og A walk to remember;)

Søtsak sa...

Dere slår ikke meg uansett. Jeg har sett den hele tre ganger på kino til nå. Og det på tre forskjellige kinoer! :p Hæhæ. Men den fortjener det. Du dæven, en så bra film skal du jammen leite lenger etter!

Søtsak sa...

Avslutningssangen også ja, forsåvidt! ;) Du tok orda rett ut av munnen på meg, Margit!

Ingrid sa...

Ja, sant nok... Var vel avslutningssangen ja! Den er jo isåfall kjempefiiiin ;) Spørs om ikke den der blir sett hakket mer enn Dirty Dancing og A walk to remember ja! Steike Ann Guri, ja det er ikke dårlig ;) Tror nok ikke jeg rekker å se den så mange ganger på kino jeg da, siste gangen den går i helga tror jeg... Men når den kommer ut! Da ;)

Margit sa...

Hehe, skjønt nå at om nånn flere skulla legg merke te det så mått det nå værra dæ ann guri;) har løst te å sjå den en tredje gang æ å, men tvila på at det bli på kino... Vi va nå på Møre og Romsdals beste kinosal da;p hehe:) skinnstola som man kunna len bakover;) og go plass te fotanj;) herlig:)

Ingrid sa...

ja, fy flate, setene på kinoen var DEILIG !!! må nok dit igjen ja!
Nei, blir sikkert ikke til at jeg drar på kino og ser den for 2.gang, men skal leies med en gang den kommer ut, og kjøpes rett etter det!