onsdag 3. september 2008

Drittvær sa du?

Onsdag 3.sept. kl 16:30
I dag hadde jeg store planer om å reise hjem på Smøla å dra krabbeteiner sammen med pappa'n min, og ikke minst SPISE krabbe! Og selvsagt en tur til kjæresten min. Men i dette været så frister det ikke å ta hurtigbåten over Talgsjøen og Edøyfjorden! Har regna i hele JÆVLA dag jo!!! At det går an :(

På mandag var jeg å så på leilighet sammen med Dagfinn, men den var altfor slitt og i dårlig stand, så det ble ingen leilighet enda. Men vi får håpe at det dukker opp noe snart! Var greit for de som eier hybelen min at Dagfinn flytta inn hit for ei stund da, heldigvis :) Så om 1 1/2 uke blir vi samboere <3 Det blir veldig kos :)
Fremdeles, hauk ut om du vet av ei leilighet til leie! OK? :)

Nei, da er det middag og lekser som står for tur!

2 kommentarer:

Margit sa...

pappa skal da dra krabbeteiner flere ganger han kjære deg:) så det blir helt sikkert flere muligheter:)kino i mårra? :D

Ingrid sa...

Ja æ veit da d vettø, han har da akkurat satt dæm ut! Men va bære at æ har hatt vattn i kjæft'n i hæle dag, for æ ha gleda mæ sånn på krabbe :p Jess, kino i mårrå ;)